äckliga fredags morgon


Denna dagen har då inte börjat bra, eller jag vaknade upp och humöret var på topp. Sen ringer läkaren men just som hon ska boka en tid till mig så dör telefonen!! Vad är oddsen?
Men hon var snäll och ringde upp på min mobil, visst inte ens att dom hade mitt nummer men men nu ska jag dit kvart i elva tror jag det var. Dom kan väl egentligen inte göra så mycket, ge mig antibiotika och sedan vänta tills tån är fin och därefter kan det nog bli operation.

Ställde mig även på vågen imorse! Usch säger jag bara. Hej 3kilo tyngre!!! Jag som äntligen hade börja komma ner till min "drömvikt". Hej då godis,mat och allt annat. Haha nej klart jag kommer äta men de känns ju fan inte kul.

Då kommer vi till problemet med vad man ska sätta på sig, känner mig som en uppsvält ballong som inte kan ha något för att man ser för fet ut. Bläää jag hatar den här känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0