modevisnining


Nu är jag hemma. Och nu börjar det märkas att jag inte har ätit något på hela dagen för jag är huuuuungrig!!! Jätte hungrig. Men ska hålla mig till middagen.

Det gick iaf sjukt bra att jobba idag. Jag och Jesper var på hugget. Hade sjukt kul och drev och skojade oss med varandra och kunderna. Alltid kul med trevliga kunder.
Modevisningen var ju idag också. Och våra kläder satt super bra på tjejerna. Såg jävligt bra ut så där känner jag mig lite stolt som valde ut kläderna.

Ja, vad ska man göra nu då. Lägga sig i sängen och vila ett tag kanske, eller ta en dusch och börja fixa mig lite smått för ikväll. Något av det lär det ju iaf bli.

Ha en bra dag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0