takida


Godmorgon!

För er som inte visste det så var ju jag på Takida i helgen. Jag, Jonas, Micha och Bea åkte in tillsammans tog en snabb tripp till donken och gick sedan och tog oss en cider, öl för killarna då, haha väl inne på hovet träffade vi fler av deras vänner..
Men men till bandet då dom var helt grymma live! Dom lät precis som på radion! Helt sjukt.. Annat är det ju när man går på något amerikanskt band, då låter det aldrig bra live..

Iaf så var det jätte kul! :) så där lyckades du bra pojken min :)

Annars tog vi det bara lugnt i helgen, såg på film och fikade. Jobbade gjorde jag också en kort stund.

 

Nej nu blir det jobb.. Ha en bra dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0