textbook stuff

En vecka kvar till julafton.. Och nu har vi massa snö och det ska tydligen ligga kvar tills juldagen! Det får vi verkligen hoppas för jag är trött på en jul utan snö..


Denna veckan har jag bara jobbat, eller var ledig i tisdags och då var jag hos mamma och tvättade massa lakan, hjälpte henne att rensa garderoben och började klä granen.

 

Jag ska nog ta och klä våran gran här hemma i helgen. Vilket Jonas inte kommer gilla men han får stå ut :) Tror faktiskt han kommer gilla det när den väl är på plats :)

 

Nej nu ska jag gå till bussen och sitta där i 50min..

 


Kommentarer
Postat av: sara

klart man ska ha en gran för fan!!

2009-12-17 @ 14:00:10
URL: http://saragustafsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0